Sve veća tražnja za prirodnim krznom

Naša brend kolekcija potpuno se tematski poklopila sa konceptom ovogodišnjeg sajma u Milanu

Ona, ukratko, glasi: Prirodno (Naturally) !

Naša saradnica Marija Živanović, inače, menadžer prodaje u „NelemiCo“, zaštitno je lice kompanijskog brenda Diamond Blue.

I svojevrsna veteranka ovog sajma.

Poučeni prošlogodišnjim, kao i iskustvom iz ranijih godina, kada je uvek tražen bandl više, povećali smo ovogodišnju ponudu za celih 50 procenata“, kaže Marija.

Za naše klijente smo ponovo pripremili i veliki broj poklona. Tu su bili nezaobilazni medvedići sa našim logom, na koje niko ravnodušan ostao nije.“

Ono što je štandu „NelemiCo“ obezbedilo dodatnu zapaženost jeste činjenica da je i naš brend, kao i tema samog sajm, bila istovetna- Prirodno (Naturally).

Sajam je zarad promocije teme imao promoterke obučene u motive prirode“, naglašava Marija.

A pošto je naša kolekcija imala istu tematsku poruku, te devojke su vrlo često zastajale upravo pored našeg štanda, tako da su se brojni posetioci baš tu slikali s njima.“

Inače, i statistike, a i sam utisak je da je ovogodišnji milanski sajam bio jedan od najposećenijih, što najrečitije potvrđuje da tražnja za prirodnim krznom nikako ne jenjava, naprotiv.

Pored očekivanih klijenata, iz Rusije, Kine, Južne Koreje i zemalja EU, veoma je bilo zanimljivo pojačano prisustvo i interesovanje kupaca iz Katara, Uzbekistana i severnoafričkih zemalja.

Pored utisaka, sada je i period sređivanja sajamske dokumentacije i realizacija dogovorenih aranžmana.

A pred marketinški timom je novi zadatak: pripremiti se za idući sajam, sa još jednom svežom i originalnom brend kolekcijom.

Ostavite odgovor