Sve što očekujete od sajma

Kože iz domaće produkcije su već godinama brendirane

Aktuelna kolekcija brenda Diamond Blue Naturally promoviše se pod sloganom „Sve što očekujete od krzna“

I ovogodišnji, nedavno završeni milanski sajam krzna i kože nastavlja tendenciju uočenu poslednjih nekoliko godina. Koja bi se, u najkraćem, mogla svesti na sledeće:

Iako, nominalno, raste broj izlagača, a, svakako, i posetilaca, na izložbenim štandovima sve više preovladavaju brendovi!

Mali proizvođači su sve potisnutiji,“ ocenjuje Miodrag Stanković.

Brendirani proizvodi i kolekcije dominiraju, tako da to ukazuje na pravac kojim bi trebalo da se ide.“

Odgovorno i održivo samo je prirodno krzno

Ono što je možda manje poznato čak i domaćoj zainteresovanoj javnosti je podatak da su naše, domaće kože već brendirane i da je za ovogodišnju milansku feštu pripremljena nova, već šesta po redu kolekcija kompanijskog brenda „NelemiCo“.

Naš sopstveni brend, Diamond Blue, koga već nekoliko godina razvijamo s najvećom pažnjom, doživljava svoju šestu promociju“, kaže Miodrag Stanković.

Njegov koncept- Diamond Blue Naturally, potpuno je u skladu sa centralnom porukom i idejom ovogodišnjeg milanskog sajma gde se insistira na odgovornom i održivom krznu.

Mi smo od samog početka na tom fonu, jer je obrada naših koža bazirana na tzv. zelenoj tehnologiji, odnosno, na mineralnim supstancama u tehnološkom procesu gde je eventualni nus produkt potpuno neškodljiv, i bukvalno. Posebna je priča što je reč o zatvorenom, kružnom ciklusu obrade, gde, u stvari, ni nema ostatka, već se dopunjuje supstanca kako se troši tokom procesa obrade,“ naglašava Nemanja Stanković.

Sajam je svet u malom

Naš štand je i ove godine krcat posetiocima. Pored potencijalnih kupaca, sve je veći broj i potrošača, poštovalaca pravog krzna koji su, očigledno, veoma vešti u pravilnoj proceni kvaliteta koža kao ulaznog materijala za bunde i ostale artikle od krzna.

Posetilaca je bilo iz raznih zemalja, kao i izlagača. Na prvi pogled, među izlagačima najviše je bilo Italijana, ali ne treba zanemariti ni Grke ni Turke, ali ni Nemce ni Mađare. Najviše posetilaca je bilo iz Kine, Italije, Koreje. Najveći utisak , na mene, je ostavila poseta diplomate iz Katara našem štandu”, kaže Milena Mitrović, naša saradnica kojoj je ovo bio sajamski debi.

Prilika za predstavljanje je bilo dosta. Revije su bile dobro posećene i lepo organizovane. Štandovi su bili zaista lepo uređeni, raznih veličina. Neki su bili i zatvoreni ili poluzatvoreni tako da ako su posetioci hteli da vide njihovu ponudu morali su ući unutra. Svaki štand je bio različit i drugačiji, izdaleka prepoznatljiv.”

Milanskim sajmom na kome već tradicionalno izlažemo samostalno započela je ovogodišnja sajamska agenda „NelemiCo“ koja traje sve do kraja godine.

A onda opet- Milano!

Uz veliki znak pitanje da li će na sajmu 2020. godine biti zastupljena i – domaća produkcija?!

Ostavite odgovor